miercuri, 18 noiembrie 2009

Sa ma prezint virtual si sa vorbesc digital

In sfarsit mi-am creat si eu un loc unde pot spune ce vreau fara sa fiu constrans de regulile cuiva.Sunt propiul meu legiferator, singur ma sanctionez, singur ma premiez .Accept criticile dar rareori le iau in seama merg pe ideea contraexemplului tinand seama intotdeauna de acesta.
Traim intro lume virtualizata unde fiecare ne alegem un ego digital care sa scoata la iveala defapt complexele noastre nu calitatile.Cei mai multi dintre noi preferam sa ne vedem doar in poze sa ducem relatii pe chat si sa ne facem complimente pe hi5.Cati din cei ce se pretind a fii ceva pe internet (mess,hi5,bloguri etc.)sunt defapt ceva?Va spun eu....putini spre deloc.Acum internetul desface prieteni creaza antipati uneori curma vieti distruge personalitati si inchuie minti sechestrandu-si adepti in case defapt internetul insusi ne pedepseste pe noi pentru ca il slavim.Dar ma rog,acesta nu este un aspect important dupa parerea mea cuvintele de mai sus au fost un preambul si un raspuns la eventualele atacuri care ar spune ca sunt ipocrit deoarece blamez internetul dar totusi postez pe un blog am id de mess si asa mai departe,da pentru ca altfel nu as exista in perceptia lor ,dar vreau sa ii bat la ei acasa adica pe "internet"cum s-ar zice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu