luni, 23 noiembrie 2009

Hoooo cu tata!

Am oboist!la concluzia asta am ajuns in ultimele luni.Cauza nu o pot sti sigur,poate ca am obosit fizic nu mai am capacitatea de efort de dinainte din cauza viciilor sau am oboist psihic,ceea ce e si mai rau.Traiesc intr-o lume mult prea agitata pentru mine sincer va spun cu greu tin pasul si nu din cauza faptului ca nu as putea sa tin pasul ci doar sunt uluit cu ce vinteza trec lucrurile pe langa mine cu ce rapiditate se deruleaza faptele si atunci ma opresc sa privesc si raman in urma.Daca mi-ar pasa mai putin de aceasta transformare a societati cotidiene cred ca as face fata cu brio ritmului.Eu merg pe sistemul “de ce sa nu ne oprim sa fumam o tigare?” si mereu raman in urma celor care nu fumeaza si apoi alerg sa ii prind din urma ,obosesc si o iau de la capat.Multi ar spune lasa-te de fumat si sa vezi ce bine e,dar zic, inainte lumea fuma fratilor ,dar si cei nefumatori se opreau sa bea apa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu