joi, 19 noiembrie 2009

Cateva cuvinte provenite poate din nicaieri,nu stiu....

Te voi iubi!


Sentimentul pentru tine s-a rarit,
Ai parasit acel loc frumos,
Dragostea mea pentru tine a ajuns la astfintit,
Maine va rasari alt soare luminos.

Sa nu ma cauti in vremea ce vine,
Eu am sa stau pasiv ,promit,voi fii,
Ce sa-ti mai cer tie nu se cuvine,
Mereu m-aud spunand te voi iubi!





Din nou nepasator


Mai sti atunci cand ai venit,
Te-ai asezat si m-ai privit?
Stateam in locul meu nepasator,
Ca si cum ai fi facut parte din décor.
Constient nu te-am remarcat,
Dar atunci tu’n suflet mi-ai intrat.
Acum stau nepasator
Privind la ce a fost,mi-e tare dor.
Tu razi, ma crezi nebun,
Nimic din ce sa te intorci nu pot sa spun.
Frumos ar fi sa poti sa sti
Dinainte cine te va iubi
S-o’astepti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu